Obserwatorzy

2.4.11

GaBi024

 przed. pusto tu strasznie. mało makijażu. nie lubię tych brwi. kolor ust jest jakiś taki lekko żółtawy. nie lubię go. reszta jest okej. 6.
 po. czerń, zieleń, żółć i biel. to są właśnie kolory cieni nałożonych na powieki. zmieniłam fryzurę i dodałam dwa pieprzyki.
 przed. kocham ten strój. jest prosty (zauważyłam to dopiero, gdy go zdejmowałam :D), ale oryginalny. przyczepiłabym się tylko do butów... 9.
po. miało być kolorowo i wiosennie, ale masz bardzo ubogą kolorystycznie szafę. kokarda robi tu za grzywkę. do tego kapelusz. góra stroju to sukienka w jakieś uśmiechnięte buźki, jakaś szara marynarka i kamizelka oraz zielone nakrycie. Na dole są: sukienka z AC i czarna spódnica. Do tego dwie pary butów i rajstopy. mała ta twoja szafa...

1 komentarz:

Gabriela Pindel pisze...

Dziękuję bardzo za metamorfozę. :) Podoba mi się makijaż, w stroju sądzę, że jest troszkę "nawalone", ale dziękuję. :]

GaBi024