Obserwatorzy

13.4.11

Blogowe rewolucje redaktorów.

Witajcie po raz drugi. Jest poranek przed egzaminem, więc postanowiłam napisać o czymś o czym myślałam od jakiegoś czasu. Otóż sprawa ta w pewnym stopniu będzie o zaangażowaniu innych redaktorów. Po kolei, nasza honia nie tylko redaktorką na tym blogu, lecz prowadzi też swojego bloga oraz jest redakrotką na Stardollowych Ploteczkach, dlatego jej notki na tym blogu nie pojawiają się często, ale zrehabilitowała się ostatnią notką na temat "zboczeńców" na Stardoll oraz tą akcją, którą zoorganizowała. Gockor, jak dotąd pisała tylko na tym blogu, ale dziś zobaczyłam jej notkę powitalną na blogu Patryka ( xxemowaxx ) mianowicie - Odrodzenie Stardoll, który osiągnął niemałą sławą w krótkim czasie dzięki sporym nagrodom, reklamom na popularnych blogach . Ale jest pewna sprawa, przez którą ja nie mam zamiaru czytać tego bloga. Mianowicie chodzi mi o byłą redaktorkę tego bloga - gabigepard - brałam udział w konkursie na tym blogu, w którym nagrody miała sponsorować gabi. Nagrodą było doładowanie Ss i 100sd. Oczywiście, nie dostałam ani tego , ani tego. Patryk nic z tym nie zrobił przez co stracił u mnie w oczach.
Maaarti prowadzi swój blog o tematyce modowej, jest redaktorką magazynu, bierze udział w STM, więc też czasu za dużo nie ma. I kończąc na ostatniej , nowej redaktorce Snadrusia-Emma , prowadzi swój blog z metamorfozami oraz piszę na blogu razem z karashi. Czy będzie pisała często czy rzadko, tego się dowiemy później.

Mam nadzieję, że ktoś przeczytał to do końca i wyrazi swoją opinię w komentarzach.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A ja bym chciał zobaczyć w końcu notkę od ciebie , nie związaną z twoimi nagłówkami oraz nowymi redaktorami.

Cherperry pisze...

nom . ja nie widziałam żadnego post Honi.

honia pisze...

To "czytelniczko" wczoraj napisałaś do niej komentarz :)