Obserwatorzy

28.4.11

Przegląd - Nowości Starplaza.

Witajcie. Nie wiem czy coś takiego było na innych blogach, ale ja mam zamiar pokazać to na tym blogu. Chodzi mi mianowicie i opis i ocenę ubrań, które są zaliczone do nowości.
1. Kwiatowy naszyjnik - sam w sobie nic szczególnego. Uważam, że połowa Stardoll'a założyłaby go normalnie na szyję, co czuję, będzie wyglądało banalnie i tandetnie. Mi maluje się on jako dodatek do spódnicy lub przepleciony przez pasek. Jako taki bardziej "dolny" dodatek.
2. Zielony pasek - pasek jak pasek. Kolory też dość zwyczajne zielono-brązowy. Nie zwraca na siebie zbyt wielkiej uwagi, raczej pozostaje tłem wśród innych elementów. Owszem, w jakiejś stylizacji będzie wyglądał dobrze, lecz ja o nim zapewne niedługo zapomnę.
3. Czerwona torebka- kratka w narodowych kolorach, i like it. Obok ciekawej kolorystyki, można zauważyć oryginalny i dość interesujący krój. Trochę taka torba na zakupy, ale za to jaka stylowa ! Cena jest lekko zawyżona, spokojnie mogła kosztować 5sd i być dla nss.
4. Niebieskie spodnie - masakra. Spodnie od piżamy, tylko to mi przychodzi do głowy. Mi ciężko byłoby wymyśleć z nimi jakąś konkretną stylizację. Zapewne  kaccunia czy daniellecraig17 zrobiłaby z tych spodni cudeńko na miarę Gold Chains czy Ashley Bag. Cena stosunkowo za wysoka, ja dałabym za 6-7sd.
5. Czerwone buty - sandały na dość nietypowej podwyższonej podeszwie. Mam co do tych bucików mieszane uczucie, niby są oryginalne , ale jednak zwyczajne. bez większego wyrazu. Cena znowu mi nie pasuje, dałabym 5 sd i też dla nss.
6. Zielona torba - chyba najlepszy element z tego zestawienia. Warta swojej ceny, ciekawie wykonana torba. Te wzory też są takie inspirujące. Można z tą torbą wykonać jakąś stylizację, nawiązującą lekko do Azji? No moim zdaniem ta torba na pewno się kiedyś przyda.

Miło się czytało? Mam kontynuować ten "dział" ? Opinie w komentarzach ; >

Brak komentarzy: