Obserwatorzy

14.4.11

Paznokcie.




Chciałam Wam pokazać jak można fajnie i ciekawie pomalować paznokcie. Obrazki są ponumerowane od czterech do jednego, bo taką miałam zachciankę :D Mam nadzieję, że to nie będzie Wam przeszkadzało.
4. Te paznokcie potraktowałam delikatnie. Fioletowy lakier na każdy z nich, dwie czarne kuleczki, a na to fioletowe błyszczące coś (nałożone tak, żeby czerń kuleczek było trochę widać). Nie jest to nie wiadomo jak oryginalne, ale sądzę, że mogło być gorzej xD
3. Wiem, wiem- walentynki już były! Nie mogłam się po prostu oprzeć. Dwa białe paznokcie (na których są po dwa serduszka) i trzy czerwone. Bardzo mi się to podoba
2. Niebieskie paznokcie są w czarne paski, a zielone mają po jednej czarnej kuleczce. Moim zdaniem, wygląda to dość interesująco, a przecież jest banalnie proste.
1. Tylko te paznokcie robiłam w moim edytorze, gdyż musiałam zmniejszyć i przekręcić (tylko trochę...) te czarne cuda. W każdym bądź razie paznokcie są niebieskie, oprócz środkowych palców- one mają wszystkie kolory tęczy <33

I jak? Podobają się Wam któreś z paznokci? Używacie jednego lakieru na wszystkie palce czy też tak jak ja w tym poście bawicie się kolorami? Wyraźcie swoje opinie w komentarzach, jeżeli macie ochotę :33

1 komentarz:

Roksana pisze...

Ja nie jestem Ss dlatego nie używam lakierów, dla mnie to zbędny wydatek , nie wiem po co Stardoll to dodawał..