Obserwatorzy

11.4.11

STOP! To także strona dla młodszych

Kochani. Pewnie zauważyliście, że gockor napisała o dzieciach, którzy po prostu są bezczelni, nie mają honoru ani dumy. Po prostu są zboczeńcami. Właśnie taką notką możemy sobie wiele uświadomić. Cała załoga naszego bloga postanowiła, iż "zgarniemy" złych ludzi- i zastąpimy ich dobrem i szacunkiem. Jakie to pojęcie? Iż zaczniemy podpisywać petycje, jeśli to nie pomoże założymy klub uzależnień, a nawet gdyby to nie zadziałało będziemy żądać od administratorów spotkania `Face to Face`. Wiele naszych mam chce nas obronić przed takimi... ludźmi bez honoru- a my się boimy, że zabroni nam się w tą grę grać. Ale bardziej do tematu: Na stardoll spotykamy wiele dzieci: od UWAGA: 4-17 lat. Weźmy pod uwagę moją sąsiadkę, która ma lat 5. 
Gra się w tą grę już od jakiegoś dłuższego czasu i można powiedzieć, że zdążyła zauważyć dzieci bez rozwoju.
Gdzieś w oddali, na początku mojego pobytu na stardoll pomogłam pewnej dziewczynce "wydobyć się z błota".
Jej wujkiem był znany nam wokalista zespołu Feel: Piotr Kupicha. Może dla `chwały` napisała właśnie to w prezentacji, ale miała do tego prawo. Wszyscy wypisywali jej, że po prostu jest totalną idiotką, która po prostu szuka sławy na stardoll. Uważali iż po prostu kłamie pisząc takie coś. Zaczęłam pisać jej, żeby się nie przejmowała. Po pewnym czasie podałam jej numer telefonu. Rozmawiałyśmy sobie no i bezczelnie zapytałam się czy to prawda że ma tak sławnego wujka. Wydaje mi się, że były wtedy jakieś święta. 
No i akurat Piotr Kupicha u jej rodziny był. I zawołała go: rozmawiałam z nim na skype. xOxO 
Zdziwienie było na prawdę wielkie. Wysłał mi na mój adres domu wiele jego płyt- a  teraz... moja rodzina jest jego nie dość, że fanem ale i po prostu bliskim przyjacielem. Wydobyłam ją z błota udowadniając, że jest jedyną osobą, która w 100% nie kłamie. 
Teraz po prostu tak samo zajmijmy się terapią "chorych" dzieci i udowodnijmy, że oni mają szansę być wielcy ;) 
Jeśli chcecie takim osobom pomóc po prostu napiszcie do administratorów wiadomość dotyczącą tej notki.
Napiszcie iż warto na nią zerknąć i utknąć na tym blogu chociaż 5min. a resztę pomagając wydostać się tym dzieciom... 
Amen ! 

@Cała załoga: Post pisała honia1222honia, opowieść prawdziwa, nie kopiować. Prosimy zająć się tą sprawą. Pozdrawiamy; Roksetka, Maarti5,honia1222honia, gockor ! 

*Jeżeli napisałeś do administratora skontaktuj się z jedną z nas. Dopiszemy Cię do osobistej chronionej petycji o tytule: "Stop Zboczeńcom" ! 

1 komentarz:

Cherperry pisze...

dobrze , że robicie taką akcję :))