Obserwatorzy

4.4.11

Mała dawka... informacji

Nie wiem co ma znaczyć temat jednak wiem co ma być w jego treści.
Pamiętacie moją wczorajszą cudowną notkę? Nikomu się nie spodobała. Mówię Wam już chyba po raz setny: Na wszystkich blogach uważacie mnie za idiotkę, Ok. -Może być. Ale ja nikogo nie chcę obrazić. Napisałam o tym na blogu, ponieważ bodajże w ubiegłym roku na pewnym blogu dostałam mianowana jako: zwolenniczka blogów. O co chodzi. ? O to iż z 2 obserwatorów z moją pomocą uzyskało ich aż ponad 250 a teraz liczba tego bloga ma ponad 1000. X.x Może dałam komuś darmową reklamę, może nie. Po prostu napisałam co o nich sądzę i wyszła wielka dupa, bo wszyscy myślą, że są lepsi (?) Chyba Was pożarło :< Nie macie prawa pisać o blogu Agnieszki- przynajmniej Ona się stara. Jak coś to po prostu do "Nas" pretensję.
Tyle- . -

Baj ; 66

2 komentarze:

Cherperry pisze...

Ja tam uważam , ze jesteś świetną bloggerką :)

Gockor pisze...

A ja jestem z Tobą Honoratko . ; )