Obserwatorzy

1.3.11

Metamorfoza - xXgreen0appleXx

 Witaj .

Przed:

Uwielbiam te brwi , włosy lubię , karnację , oczy też fajne. Za nosem i ustami nie przepadam , ale tutaj nie przeszkadzają mi . Policzki ładnie zaznaczone. Makijaż świetny ; )


8/10
 Po:

Dopiero po metamorfozie zauważyłam, że mój makijaż jest bardzo podobny do Twojego, ale na prawdę robiłam go sama. Fryzura - jedna z bardziej oryginalnych. Resztę widać na obrazku obok.
 Przed:

Bardzo , bardzo fajnie ; ) Wspaniała torebka. Fajne połączenie na górze stroju, "naszyjnik" (?) fajnie tu wygląda ; )Okularki w łapce , dodatkowy plus.

9/10
Po:

Nie wiem nawet jak to ocenić , bo wyszło mi średnio . Nie jestem zadowolona. Masz obszerną szafę i było ciężko mi coś kreatywnego wymyśleć.

Mam nadzieję, że Ci sie podoba - możesz zamieścić komentarz z szczerą opinią ; )

1 komentarz:

weronika pisze...

Hmm, podoba mi się żakiet/kamizelka którą stworzyłaś. Myślę, że dolna część stroju nie współgra z górną.

/xXgreen0appleXx