Obserwatorzy

26.3.11

Odchodzę

No cóż. Muszę powiedzieć, że nie byłam tu długo. Jednak nie tylko ten blog muszę opuścić. Usunęłam już nawet kilka moich blogów, tutaj szczególnie mi brak bloga z moimi grafikami. Ale teraz gdy odchodzę z tego- czuję większy ból. Tak bardzo starałam się, aby wejść w załogę tego bloga. Tak bardzo chciałam tu być. Ale mój czas nie nastaję na to by prowadzić tyle blogów na raz. Pewnie i tak zauważyliście, że nie często się tu pojawiałam. Jeden konkurs na taki długi czas- zresztą i tak głupi, kilka notek w tym dwa zadania! 
Uwierzcie: Nie chcę odchodzić. Jednak widzę także ból Roksetki, gdy każda z nas (redaktorek) bloga ma kompletnie w d*p*e. Chcę chociaż o jeden mały kroczek puścić ból. O małą kropelkę. Może to nie wiele da- ale zawsze coś. Tutaj mogę tylko powiedzieć, że z Nas wszystkich Agnieszka była najlepsza . Nie zrozumcie mnie źle- nie mówię, że reszta była głupia czy coś- ale Agnieszce po prostu Gratuluję- tego, że wytrwała mękę nie tylko ze mną, ale i z resztą. Ale przyznajcie: Ja do niczego się nie przydawałam/ 
Bardzo wszystkim dziękuję : ) 

XOXO honia1222honia