Obserwatorzy

28.3.11

Najlepsza Pią♥tka

Witajcie kochani ♥ 

Kolejny tydzień- nie mam wiele czasu na takie rozmawianie. Po prostu Najlepsi z Najlepszych :) 
Temat: Kreatywni. Czyli Najlepsza Piątka! Wybierzmy kto jest boski ♥


1. Jest ładnie. Makijaż z bliska jest bardzo estetyczny i kocham twą stylizację < 33 
2. Uwiodłaś mnie pięknością twą kocie : 3 Fantastycznie. Dopasowałaś kolory tak ślicznie, że wybucham miłością do Ciebie ; 33 WOW !
3. Cóż. Wybrałam Cię z makijażu, jednak twoje ubranie nie wygląda za dobrze. 
4. Wielkie, większe i największe. Lubię bardzo mieszać kolory, ale myślałam, że tylko osoby tańczące Hip Hop takie są. Jakbyś widziała moją rękę, zapełniona różnymi kolorowymi gumeczkami xdd 
5. Kreatywność z tymi okularami na plus. Jednak reszta (?) Niestety nie. 

A więc najlepszą z piątki jest, albo najlepszymi z piątki są: Paula5959 oraz miss100xd (?) Nie odczytałam dobrze nicku, bo mam złą czcionkę.- Bardzo przepraszam.! Gratuluję Dziewczyny. Jesteście najlepsze < 3 

2 komentarze:

Roksana pisze...

Ten nick pisze się miss140xd , jakby co ; )
Moim zdaniem .. hmm , nie mam pojęcia obie te osoby mają poniekąd talent. Decyzję pozostawię reszcie.

Paula @beautically pisze...

Dziękuję. :3