Obserwatorzy

24.3.11

Bella.996 - kapitalny grafik

kliknij aby powiększyć


Bella.996

Odkryta dość nie dawno dziewczyna , znana nam z nicku Bella.
Obecnie jest graficzką na blogu u gabisi9.
Prowadzi również własnego bloga , gdzie dodaje swoje prace.
  Jej blog

Bierze również udział w konkursie u magdomilowicza , z czego jej pierwsze zadanie to ten żółty nagłówek.
Powiem tak , ma ogromny talent i chyba jej nagłówki bardziej mi sie podobają od MM.
Są oryginalne , ciekawie przedstawione.
Poza tym Bella , jesy dużo tańsza od MM, co tym bardziej powinno skłonić nas do zamawiania u niej prac, niż u niego.
Ta praca "moro" mnie po prostu rozwaliła, fantastyczna !

Teraz nie wiem tylko czy Bella jest normalną osobą , z którą można pogadać itp. czy zadumaną gwiazdką , gdyż nigdy z nią nie rozmawiałam .

Co Wy o niej sądzicie ?

2 komentarze:

honia pisze...

Znam Belle dobrze i od razu mówię, że jest bardzo miłą osobą < 33

Anonimowy pisze...

hahhah, ja jestem zwykłą nastolatką, z którą sobie możesz spokojnie porozmawiać :) dzięki