Obserwatorzy

26.3.11

zadanie - gockor

Przepraszam za opóźnienia !


__________________________________


Muszę się przyznać , że to zadanie nie jest dla mnie łatwe , gdyż nie mam pojęcia w ogóle kim jest dana mi osoba .
Moim zadaniem było napisać o bardzo wyjątkowej osobie - Esther001 .
Nie znam dobrze tej , osoby , praktycznie nic o niej nie wiem , nie
pisałam z Nią , ale po charakterze pisma na blogu , mogę stwierdzić , że jest miłą i przyjazną osobą .
Robi wspaniałą grafikę , jej narysowane " lalki " nie są wyuzdane , w przeciwieństwie co do MagdoMilowicza , jej grafika jest dostępna dla d
zieci , młodzieży i dorosłych ; p .
Esther na swoim blogu (Klik) robiła dla nas pokazy mody . Jej pracy były do
pracowane w każdy deseń , nic nie można zarzucić Esther , że jest wspaniałą graficzką .
Jej prace :



To jedna z moich ulubionych jej prac . Medoll jest wspaniała , asymetryczna , Fryzura jest świetna , świetne dobrane kolory . ; )

Chciałam Wam pokazać , wycinek jednego z pokazu mody , który nasza wspaniała Esther wykonała . Wszystko jest w nim genialne . Suknia na bombkę , fryzura , twarz medoll , jedynie do czego się przyczepię to buty .


To nie wszystkie prace Esther . Jej praca i instrukcje jak robić nagłówki są na blogu podanym powyżej .

Brak komentarzy: