Obserwatorzy

25.3.11

Magdomilowicz, czyli szatański grafik

Witam, miałam opisać osobę Magdomilowicza, czyli dość znanego grafika. Jest on strasznie rozchwytywany i gdzie tylko nie spojrzę- tam są jego prace. Mam już dość tych jego 'dzieł'. Nie, nie jestem zazdrosna, w ogóle. Sama nie interesuję się grafiką. Po prostu- co za dużo, to niezdrowo.  A wracając do naszego bohatera...
W swojej prezentacji dumnie nazywa się Belzebubem. Cały tekst napisany jest tak, ażeby wyglądało to, że nasz fan Magdy M. (popularnego serialu, od którego MMilowicz wziął swój nick) jest samym szatanem. Ładnie, ładnie, nie ma co. Mnie to nie przeszkadza, ale jest wiele osób (sama takie znam), które zwyczajnie ten tekst obraża.
Co do nagłówków... Wiele z nich jest bardzo ładnie i starannie wykonanych. Ale te wpół rozebrane postacie? Na blogi, gdzie widnieją jego nagłówki, wchodzą małe dzieci! Przecież w stardoll gra również niezła gromada ośmio- czy dziewięciolatków!




Na jego blogu (klik) znajduje się dużo więcej prac.  Chciałam pokazać Wam trzy: 
Pierwsza robiona na konkurs jest moim zdaniem świetna. Kolory dobrze ze sobą współgrają, a sukienka jest wspaniała. Znudzona twarz medoll wygląda jak prawdziwa modelka :D Przydałyby się tylko jakieś buty, moim zdaniem.
Druga praca nie koniecznie przypadła mi do gustu... Jeżeli MMilowicz zdecydował się zrobić tak roznegliżowaną panienkę na nagłówku to mógłby to bardziej dopracować... Zresztą, jak wcześniej wspomniałam: co z małymi dziećmi, które wchodzą na blogi o stardoll?
Natomiast ta niebieska praca jest moim faworytem. Strasznie podoba mi się pomysł. Rolki są fajnie zrobione, obraz jest przejrzysty. Ogólnie bardzo lubię ten nagłówek :)
Podsumowując: Belzebub robi w miarę fajne grafiki (ale nie jest najlepszym polskim grafikiem- przynajmniej moim zdaniem), ale powinien się czasami hamować. Na stardoll nie przebywają wyłącznie osoby w wieku 13+, ale również młodsi ludzie.
A wy co myślicie o Magdomilowiczu? Piszcie w komentarzach!

2 komentarze:

Mityoo ☂ pisze...

Ważniak w necie, dziecko w świecie ?!
Nie wiem co o nim myśleć poszukaj i poklikaj na jego blogu daje linki do wywiadów zobacz co on tam wypisuje =.= Jakby nie wierzył uważał się za najlepszego a no... prace ładne ..
I masz raje na blogi o stardoll wchodzą dzieci poniżej 11 lat ..
Jak się natkną na wywiad z MM to masakra ..

...:> pisze...

Ja też mam go dosyć. Wszędzie widzę to te jego nagłówki. Pomimo ich zewnętrznej świetności można się dopatrzeć niedociągnięć. A pozatym za dość niestosowne nagłówki liczy sobie 250 sd. Dlatego , ten Belzebub powinien się pochamować. Bo żarty żartami , ale jego samolubstwo nie zna granic.
Kate-Tunstall