Obserwatorzy

6.3.11

XxUlciaaxX

 przed. masz bardzo ciekawe oczy, niewiele osób decyduje się na nie- są zdecydowanie na plus. fajnie włosy, ale nie dopasowałaś do nich koloru brwi. Ust nie lubię, gdyż wyglądają, jakbyś się złościła lub była niezadowolona. Co do reszty: brwi i tych sztucznych rzęs z Sunny Bunny nie lubię, makijażu masz niewiele, więc w sumie nie ma tam co oceniać. okulary? ogólnie fajne, ale nie pasują do Twojego outfitu. 3.
 po. miałaś tylko trzy kolory cieni- wszystkie je wykorzystałam, żeby zrobić lekki smokey. Użyłam eyelinera, aby trochę zagęścić linię rzęs. Same rzęsy pomalowałam tak, że dolne są tylko pogrubione, a górne- wydłużone. Ust ani policzków nie malowałam, bo nie było czym. Włosy zmieniłam na długie, brązowe i proste.
 przed. zacznijmy od tego, że papieros nie pasuje do tego typu stroju, moim zdaniem. podoba mi się bluzka i naszyjnik- bardzo folkowo. jednak, gdy spojrzę niżej... dziurawe rajstopy i błyszczące buty? zdecydowanie na nie! zwykłe, błękitne dżinsy prezentowałby się lepiej niż to. 4.
po. na brązowo. żeby stworzyć górę użyłam: szarawej bluzki z kołnierzykiem, beżowej spódnicy BASTIC oraz szalika w kolorze kilka tonów ciemniejszym. do tego kurtka pilotka oraz cudny naszyjnik. aby stworzyć dół stroju, na Twoją medoll nałożyłam: brązową, frędzlowatą spódnicę z Bisou, czarne, prześwitujące rajstopy, czarne skarpety oraz świetne, moim zdaniem, buty <3 aby to wszystko trochę rozweselić (hej, hej, wiosna idzie..!) dodałam żółtą spódnicę oraz ogromną torbę w kwiaty.











Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super bardzo mi się podoba ;D