Obserwatorzy

23.3.11

Mika-102

Przed:
Nie mam jakis większych zastrzeżeń oprócz tego że za dużo piepszyków jak dla mnie.
Makijaż bardzo łady wykonujesz, kolorystycznie bardzo ładnie.
Moja ocena 10/10.

Po:

Tam miełaś taką bardziej nie grzeczną dziewczyne z kolorami.
Tutaj użyłem na makijaż trzy odcienie, chciałem ciebie tutaj zrobić bardziej poważną, elegancką.

Użyte kosmetyki:


Przed:

Z ubiorem troche gorzej, zielone skarpetki nie pasują tu.
Tam małe drobiazgi nie dokładnie nie które rzeczy są ubrane, ale tak ogółem ładnie.
Moja ocena 9/10

Po:

Zrobiłem Ciebie tutaj taką bardziej elegancką, myślę że nie mam co omawiać.
Założyłem po prosto to co czułem, użyłem tylko pierwszej szafy a masz ich o wiele więcej.
Więc twoim plusem jest dobrze dobrane ubrania, próbuj lepiej dobierać kolory (w tym przypadku skarpetki).


Brak komentarzy: