Obserwatorzy

20.3.11

Magiczne Oczy+ przeprosiny :)

Dzień dobry! Dziś nowy odcinek Magicznej Piątki, czyli Magiczne Oczy. Zdecydowałam się przygotować tylko dwie pary wspaniałych patrzałek, bo więcej nie znalazłam :( Może wy znacie jakieś fajne apartamenty/ albumy czy co tam jeszcze? Nie ważne! Liczę tylko na to, że będzie do oryginalne, kreatywne i ciekawe :D Piszcie w komentarzach!
A teraz...
Małe, skośne i cudowne oczka infiore!
Niby bardzo proste, niby nic. A widzicie te przejścia kolorów? Linie między bielą, a niebieskim, między odcieniami koloru niebieskich oraz zielenią, a niebieskim są superrozmazane. Brawa dla infiore. Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale chylę czoło i to nisko! :D Po za tym te oczka są fantastyczne. Jedne z najlepszych na stardoll, moim zdaniem.




A teraz czas na odcienie brązów botakchce! Te brudne złoto fajnie wygląda przy brązowych rzęsach. Gdy zwęża się w kierunku zewnętrznych kącików oczu, wygląda to prawie jak gruba kreska kredką. Ten makijaż został utrzymany w ciepłych kolorach, które ja bardzo lubię :>
Gratuluję pięknych makijażów obu dziewczynom. Wasze oszy som hipnetajzing!
___________________________________________________________________
Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że nie udzielałam się na blogu przez jakiś tydzień. Cała moja rodzina (czyli cztery osoby) zachorowała na grypę żołądkową (szczegóły Wam odpuszczę... xD). Najpierw musiałam opiekować się rodzicami, a potem padłam ja i mój brat. Także nie byłam w stanie pisać na blogu, wybaczcie mi. Teraz jest wszystko okej i mam nadzieję, że będę pojawiać się tu dużo częściej! :))

Brak komentarzy: