Obserwatorzy

23.3.11

JulitQa93 najlepszy grafik

Moim zadaniem było za prezentowanie użytkowniczki JulitQa93.

JulitQa93 to kobieta która w maju, skończy już 18 lat z czego 3 lata już jest na stardoll, czyli ten wspaniały świat poznała w wieku ok. 15 lat. Oczywiście jest graficzką.
Uważana jest za miano najlepszej graficzki, jej prace są dopracowane do szczegółów.
Najbardziej podoba mi się jak ona robi włosy oraz ubrania.
Znam ją tylko z paru wpisów do jej KG oraz czytania jej prezentacji oraz jej postów na blogach

Oto jej kilka prac:
Z tego co słyszałem oraz wiem Julita nie wykonuje prac graficznych oraz nagłówków na komputerze z powodu braku czasu, gdyby nie to jej nagłówki stały sie tradycją na blogach bo taki talent ma i może mieć tylko jedna osoba, a jest nią ona nasza Julita.

Ja jej zazdroszcze talentu oraz poczucia stylu, jej styl też jest bardzo ładny czasami delikatnym czasami odwrotniej, ona nie ma wyznaczonego stylu ona poprostu ubiera to co czuje.


Jak wam się podoba ten artykuł?
Poznaliście bliżej Julite?
Chcecie bym zrobił z nią wywiad?

1 komentarz:

DiamentOva pisze...

mi sie podoba
2. no troszke ;p
tak :D

ps. wg mnie to jest jedna z najlepszych 3 graficzek na stardoll i jedyna ktora umie robic z polskich grafikow cos zajefajnego, a nie jakies ohydztwa ;D