Obserwatorzy

7.3.11

Glovepuppet

Przed:

Nie podobają mi się usta, fryzura, oraz brwi, oczy są nawet ładne. Makijaż może być, ale może być lepszy.
Oczy według mnie są za wysko.
Ocena 4,5/10















Po:

Wybrałe mi inną fryzurę, zmieniłem kolor włosów oraz zostawiłem naturalne osta. Na makijaż użyłem 4 odcienie w czym były kremowy, czarny, biały i jeszcze jeden. Oczy zniżyłem, przed miałaś też nie dopasowane brwi do fryzury.













Przed:

W prawdę mówiąc nie podoba mi się ta stylizacja, coś mi w niej barkuje, chociaż buty masz dosyć orginalne. Ale dla mnie za mrocznie i troche źle dopasowałaś kolor butów do reszty.
Ocena 5/10




















Po:

Odrazu lepiej, mało dodatków, sprawiło że stylizacja jest skromniejsza, ale to nie znaczy, że brzydka. Ubrałem Ciebie, w niebiesko-białe rurki z sklepu Otto i do tego biały pas na ramiona w kropki. Dopasowałem koszulkę pod kolor paska i butów pod co dałem jeszcze kremową bluzeczkę. Teraz wyglądasz jak ktoś przyzwojity, a nie jak dziewczyna która sobie sama projektowała kiepskie ciuchy.

Brak komentarzy: