Obserwatorzy

12.3.11

moll_y

przed. Nie jest źle. Nie podoba mi się kształt czarnego cienia i sposób pomalowania policzków. Nie przepadam za nosem. Elementy twarzy są za wysoko. Reszta jest jak najbardziej na "tak". 6.
po. Zaczęłam od przesunięcia elementów twarzy. Makijaż w brązowym, czarnym i szaroniebieskim cieniu. Do tego usta pomalowane najpierw na czarno, a potem na beżowo (+odrobina błyszczyka). Policzki pomalowałam dwoma najjaśniejszymi różami. Na koniec dodałam upiętą w cośtam fryzurę i kolczyki :D


przed.  Góra jest super, podoba mi się. Dół sukienki nie bardzo. Buty ze 'skrzydełkami' to fajny i oryginalny pomysł. Zdjęłabym kokardę z głowy i dodała trochę ćwieków czy czegoś w tym stylu :> 7.
po. Czerń, czerń i brąz/żółć/złoto :D Góra sukienki składa się z tak wielu elementów, że nie potrafię ich wymienić. Dół został zrobiony z dwóch czarnych spódnic i jednej bluzki w tym samym kolorze. Legginsy, podkolanówki i ciemna, ale słabo kryjąca para tworzą kryjące rajstopy, których brak w Twojej szafie. Dwie pary skarpet, uwielbiane przez wielu buty, torebka, okulary i kapelusz <3

I jak, podoba się? Piszcie w komentarzach! :))


1 komentarz:

moll__y pisze...

Dziękuję za metamorfozę, makijaż średio mi się podoba... Ale strój jest cudowny ^^