Obserwatorzy

22.3.11

Metamorfoza - Lauraa122

 Witajcie . Metamorfoza robiona dawno , dlatego wygląda inaczej , niż teraz na SD.

Przed:

Kolorowo , bez wyrazu . Te oczy -ogromny minus. Kolor włosów , drugi. Policzki zbyt mocno tym różem. Plus za nos , kształt twarzy. Brwi - okropne.

2/10
 Po:

Musze powiedzieć , że efekt mi sie podoba. Wyszło subtelnie , ale drapieżnie (?) . Tak trochę do tanga , haha. Te włosy , do których kiedyś pałałam sympatią pasuję tu .
 Przed:


Totalny szpan HotBuy'sami. Te rajstopy wgl. tu nie pasują ! Ogólnie lubie i te buty , sukienkę i narzutkę . Ale jest banalnie i pusto . No kurcze , nie wiem co mam o tym myśleć.

4/10
Po:

Z Twojej szafy , gdzie jest pełno HB, wybrałam pare "perełek" . I wyszedł lekko szkolny ,elegancki i dość złożony strój. Mam nadzieję , że efekt Ci sie podoba.


A Wy co sądzicie?

Brak komentarzy: