Obserwatorzy

23.3.11

jaVka97

Przed:
A więc nie podoba mi sie w makijażu to, że jest mało widoczny oraz nie symetryczny.
Cześci ciała takie sobie nie podoba mi sie nos oraz usta.
Moja ocena 7/10

Po:
Użyłem dosyć dużo odcieni, pomalowałem cię na niebiesko bo miałaś najwięcej odcieni tego koloru.
Zrobiłem cię w taką słodką Włoszkę lub Francuzkę.
Mi sie wydaje że twoje makijaże są blade jakby bez barwne.

Użyte kosmetyki:

Przed:
Kolory dobrze dobrane, ale nie podoba mi się jest to takie dziwne że bym powiedział.
Ubrałaś sie zwyczajenie, niczym się nie wyróżniasz w tej stylizacji.
Moja ocena 4/10

Po:

Zrobiłem kapelusz jaki jeszcze nigdy nikt na stardoll nie miał.
Zrobiłem coś w stylu jesienny zimny dzień, wieczorem.
Mi się ta stylizacja co zrobiłem bardzo podoba.
Moja porada, rób coś orginalnego a nie zwykłe stroje.

1 komentarz:

jaVka97 pisze...

Zazwyczaj jestem oryginalna ale trafiles na zly moment :(
Bardzo dzekuję za metamorfoze, jest cudowna ;]