Obserwatorzy

6.3.11

Dzień Dobry Stowarzyszeni !

Witajcie Kochani. 

Przedstawię się abyście wiedzieli kim właściwie jestem no i aby nam się lepiej "rozmawiało". 
Mam na imię Honorata- przyznam, że dość popularne imię.<ha,ha>. Przeszłam już 14 gór. Interesuję się tańcem, układam sama choreografię.  Mam inny świat niż inni. Staram się być oryginalną osobą. Jestem raczej ostrą dziewczyną, chociaż na wspaniałym GG&Stardoll tego nie widać. W realu <nawet> przeklinam. Nie używam tych wyrażeń raczej do kolegów i wg. Chociaż jestem <zou> to dochodzi do tego <amy>. Dlaczego ?
Ponieważ jestem osobą delikatną. Koledzy nazywają mnie "Amy Zou". Głupio to wychodzi... `zła&delikatna`. 
Nie cierpię bibera. Kocham rihanne/ oraz ludzi którzy wymyślili większe głupoty niż jestem ja. 
 Jestem osobą normalną, a ten mały drobiazg, że przeklinam to po prostu moja wena... w tańcu. 

No To tyl # shout&wakey 


Wszelkie pytania kierujcie na GG: 1301363
Czy też  mojej księdze gości: honia1222honia

Brak komentarzy: