Obserwatorzy

2.3.11

Metamorfoza Landrynka12340

 Przed: Strój, bardzo noszalancki, podoba mi się. Lubię spódniczki typu 'maxi'. Dobrze, że założyłaś sweter w bardzo wesołym, wioesennym kolorze. Kolejny plus - kapelusz. Wygląda bosko, szczególnie, ze wybrałaś swietną fryzurę. Równiez ubóstwiam ten żakiet i buty. Torebka moze być,a le ja, generalnie, ich fanką nie jestem.
;)



9.5/10
Po: W Twojej szafie są same cuudneee ubrania, dlatego efekt 'po' jest mierny. Użyłam tej boskiej kamizelki w kolorze brudnej miedzi oraz rurek, które zaokrąglają nogi. Do tego neutralny t-shirt, niebieskie skarpetki oraz karmelowe buty. Wszystko. :3















 Z góry przepraszam za nierówną wielkość obrazków, ale fryzura w wersji 'po' ma większą objętość.;)
Przed: Ciekawie. Uwielbiam te brwi oraz oczy, kolor włosów i fryzura ujdą, natomiast tego nosa i ust nie cierpię. Co do makijażu - bardzo ładny, współgra ze strojem. Kolory są żywe, cienie poprawne nałozone. Ogółem jest dobrze.


8.5/10

Po: Masz całkiem niezłą kosmetyczkę. Stworzyłam makijaż w odcieniach fioletu i bordo. Powieki zostały pomalowane cieniem bordowym, śliwkowym oraz białym, usta pozostawiłam neutralne. Brwi pomalowałam wydłuąającą mascarą. Gruntowną przemianę przeszły włosy - są rozkopane, polokowane i przefarbowane na brudny blond.

Brak komentarzy: