Obserwatorzy

7.3.11

Mieszanie błota z gwiazdami

Za pierwszy ogień idzie kto?
Gabisia9 znana też również jako prosta dziewczyna o imieniu Gabrysia.
Użytkowniczka która dołączyła do nas 2006r. (konto założyła 2007r.).
Każdy teraz (większość) zazdrości sławy oraz sd, ale dlaczego sd z powodu iż codziennie (prawie codziennie) zarabia aż 300sd i pomnóżmy to przez jakieś 200 dni, duża suma wychodzi, ale połowe z tego wydaje na MK, Konkursy itp. oraz na własne zachcianki stardollowe.
Ale wyjawiła na własnym blogu troche o swoim życiu to już było dosyć dawno, ale nie aż tak dawno.
Z tego co zapamiętałem smutną rzecz za co jej współczuję, a dokładniej to że jej tata jest alkoholikiem (myślę, że dobrze pamiętam) oraz było jeszcze dużo dużo.
Podsumowując szkoda mi jej troche w życiu real.


Naszym drugim nie oczekiwanym gościem jest Karsz,
 czyli bysia lub Patrycja lub jak ja na nią mówię Kocica.
Tak ta dziewczyna jest utalentowana (w sensie ubioru), napewno za to co napisze o na mnie zmiesza z błotem na gg, ale mówiąc dalej jest agresywana, ktoś ją zdenerwuje, to nie musi się martwić ta osoba ona ją też. Często fochuje, zwłaszcza na mnie.
Dużo osób zauważa że zbiera ta nową szafe z IKEA do głównego pokóju, bo już go pozbawiła mebli, i poszykowała ubrania.
Podsumowując, dziewczyna super do poznania, polecam.


A ostania zagości u nas Andrzelika.
Znana również jako andrzeliakg.
Bardzo skroman jeżeli chodzi o ubiór, dosyć młoda jak na 12 lat, dosyć bogata jak na bogatą osobę z stardoll (bogata w sensie posiada cenności oraz sd na stardoll).
Dużo ludzi ją krytkuje jako Pupilek pierwszego naszego goscia Gabrysi.
Ludzie uważają ją za trudno do rozgryzienia dziewczyne, i mówi po co brać udział na stardoll i my? Skoro i tak wygra andrzelikag, a jak nie to w następnym.
Podsumuwując trwają u niej wykopaliska (remont).

Dziękuję bardzo za uwage, drogi widzów, obserwatorów.
W następnym takim artykule będziemy chwalić i krytykować kolejne gwiazeczki.

3 komentarze:

Paula @beautically pisze...

Kars agresywna? Raczej nerwowa.

Podsumowując: robisz dużo błędów - językowych, gramatycznych, interpunkcyjnych, literówek... :/

Kolorowa dusza pisze...

Po h*ja dobijać mnie kolejny raz moją sytuacją rodzinną? Napisałam to wtedy i teraz żałuję. To moje życie i wara wam od tego.

. pisze...

gabisia9
wiem nic do tego nie mam tylko innym mówię

paula5959
bez komentarza
mam pewne problemy z tym i nadal ćwicze