Obserwatorzy

6.3.11

Jak pomalować oko .

Hej Kochani !
W tej notce chcę Wam pokazać jak pomalować oczy . Wiele osób skarży się na Nie , dlatego ja Wam pokażę , jak można łatwo i ładnie je pomalować .


Tak to te oczka dziś będziemy malować . ; )
Te oczy najlepiej malować po linii prostej .

Czarny cień do powiek .

Jasno niebieska kredka do oczu .



Ciemno fioletowy cień .


Lekko jasną kredką do oczu malujemy dolną powiekę . ( 1 kreska )


Fioletowym eyelinerem malujemy zewnętrzny kącik .




Wydłużającym tuszem malujemy oko po całości . ; )

I tak właśnie wygląda nasz makijaż . ; )
Mogłoby się wydawać , że to jest arcytrudne ,a jednak pozory mylą . ; )
Do tego makijażu , który wykonałam można jeszcze dodać odrobinkę białej kredki do wewnętrznej części oka . ; )
Mam nadzięję , że pomogłam . Może jeszcze zobaczycie moje dalsze notki , jeśli się nie znudzę Roksetce . ; ) Dobrze . Pozdrawiam Kochani ! < 3 Miłej zabawy z makijażem . ; )

Brak komentarzy: