Obserwatorzy

7.3.11

Najbardziej utalentowane użytkowniczki stardolla, czyli Wielka Piątka

Bry ;33

Jako zadanie dla redaktorek, miałam napisać coś o najbardziej utalentowanych, zdolnych i kreatywnych osobach na stardoll. Krąg zawężyłam tylko do Polek i Polaków. Przedstawiam Wam magiczną piątkę, czyli listę osób, które spełniają wszystkie wyżej wymienione wymagania. Zastrzegam, że to moje zdanie i oczywiście możecie sądzić, że zabrakło na niej kogoś. Zapraszam do napisania nicku tej użytkowniczki/użytkownika w komentarzu. Może z Wielkiej Piątki zrobi się seria postów? ;)

A oto ONI:

*damdadadadadadaaaaam!*

 Lady-in-black1, czyli czarna dama, która lubi pastele. Jej stroje są zawsze ładnie dobrane kolorystycznie. Uwielbiam jej styl i wyczucie smaku. Wszystko jest takie... na miejscu. Aż chce mi się patrzeć na jej kolejne stylizacje :D



 Numerem dwa na naszej topliście jest ..-sindy-.. za te kolory! Czy Wy też je widzicie?! Ta stylizacja jest zabójcza. Kolorowa, pełna różnych wzorów, zachwycająca. Nie sądziłam, że dołu sukienki stworzonej przez nią można użyć w taki zjawiskowy sposób. Mnóstwo ozdób na szyi nie szpecą (jak to często bywa), wręcz przeciwnie- dodają tego 'czegoś' stylizacji.No i te buty... Czy muszę pisać więcej? ;)



A teraz panna bardzo w stylu ulicznym. Malwin przetłumaczyła język projektantów na nasz. I zrobiła to fenomenalnie. Niebieskie buty, legginsy w kwiaty, dżinsowe spodenki, kamizelka hb, nawet czerwona opaska- wszystko z tego stroju kocham i wielbię nad życie!
 Znana i lubiana użytkowniczka stardolla, czyli Salamandra. Ja kojarzę ją zawsze z kapeluszami na głowie i zegarkiem na nadgarstku. Tak jak Malwin prezentuje modę bardziej uliczną. Z pewnością wiele z Was ubrałoby się tak w świecie rzeczywistym. Salamadra ma świetny styl i nie da się tego ukryć. Co do makijażu, to idzie jej różnie, ale przy takich strojach nie musi mieć świetnego makijażu, bo outfit zachwyca sam w sobie.



 Czym byłby mój ranking, gdyby nie było w nim Igora ukrywającego się pod nickiem Hibiskusek? Facet jest niesamowity i to wszystko, co mam do powiedzenia, bo aż zazdrość bierze, jak patrzę na dzieła tak zdolnej osoby. Tyle ^.-
_________________________________________
To właśnie była moja lista! Chcecie kogoś dodać? Piszcie w komentarzach, co myślicie o tych osobach i kogo jeszcze byście tam umieścili :))

3 komentarze:

ig☀r / hibiskusek pisze...

O, dziękuję za umieszczenie mnie tu :3

___agusia___ pisze...

Mysle, ze ja bym sie nadawala, jestem kreatywna i nie tylko.

___agusia___

Anonimowy pisze...

Ja bym tu umieściła landrynke12340