Obserwatorzy

6.3.11

Pamely123

 przed. nie lubię tych oczu, ust, nosa, kolczyków, karnacji i fryzury. 2 ( z szacunku do czerwonych ust i uwielbienia dla tych brwi)
 po. do prostego stroju dodałam kolorowy makijaż. użyłam brązowego i niebieskiego cienia, bieli do otworzenia oczu, niebieskiego eyelinera i pudru do wyszczuplenia nosa. górną wargę pomalowałam fioletową szminką, następnie całe usta różową i różowobrzoskwiniowojakąśtam. do tego wspaniałe włosy ;)
 przed. jestem na nie. trzy razy nie, nie przechodzisz dalej, haha. a tak serio, to nie podoba mi się. znaczy, sukienka jest fajna, ale reszta? to tylko buty, które i tak nie pasują. 1.
po. stworzyłam coś z niczego. blazer z Philosophy, szary sweterek z rękawami 3/4, beżowa bluzka, czarna sukienka i spódnica, oraz darmowy żakiecik z Disneya. do tego buty, które mi się nie podobają, ale lepszych nie było oraz czarne rajstopy. nie jestem do końca zadowolona, ale tylko na tyle pozwoliły możliwości Twojej szafy i mam nadzieję, że Ci się podoba.

Brak komentarzy: