Obserwatorzy

6.3.11

Metamorfoza - Kama008

 Witajcie .

Przed:

Co ja mam ocenić ? Zero makijażu , a kosmetyków pare posiadasz. Co do elementów twarzy to oczy są brzydkie , usta , brwi okej , fryzura bardzo ładna.

2/10
 Po:


Jak widać , totalna zmiana . Policzki lekko podkreślone  , na oczach są aż 3 cienie , choć tego nie pewnie widać. Fryzurę zmieniałam , na jedną z ciekawszych na Stardoll.
 Przed:


Niby bardzo ładnie , ale pusto. Ten klimat butów , naszyjników i torebki fajnie wygląda. Spodnie , dziwny krój . Ogólnie prezentuje się dosć ciekawie.


6/10
Po:

Masz ponad 2000sp i tylko 2 strony ubrań w szafie ? Bardzo mało ubrań , z czego połowa to darmówki. Na szczęscie znalazłam kilka perełek. Jak ta spódnica czy buty . Komplet zachowany w brązie i czerni . Okularki w ręku nadają fajnego stylu .


Mam nadzieję , że Ci sie podoba. ; )

1 komentarz:

Kamila pisze...

O tak dużo lepiej po. ;D
Makijaż miałam zrobić w ten tydzień bo wczesniej nie miałam czasu , strój bardzo mi się podoba.