Obserwatorzy

16.3.11

a'la GaGa- stylizacja

Właściwie post będzie o osobach, które na stardoll ubierają się jak Lady Gaga. Ostatnio ta "moda" zainspirowała także u mnie- na stardoll z niczego upodabniam się do niej- jednak nawet bez wcześniejszego porozumienia z samą sobą. 

Nie musiałam długo szukać- a nawet w ogóle aby znaleźć istotną Gage. Dziewczyna o nicku Blahm3 jest jej stardollową postacią- jednak z porozumieniem. 


Następnej osoby także długo nie szukałam, bo mam ją w najlepszych znajomych- dawidowicz/asia_joanna



Mam nadzieję, że te 2 osoby wystarczą, aby poznać stardollowy styl Gagi :) Chyba, że odwiedzicie mnie! Mój oufit jest :GOOD: 


Chcecie więcej takich postów? Może nie tylko o Gadze, ale o innych sławach? 
Jak Wam się podobają owe stylizacje a'la Gaga ? 
Czy także spróbujecie utworzyć coś w tym stylu? 

^^^ 



3 komentarze:

Allesandra92 pisze...

Blahm3 jest mistrzynią w tej dziedzinie :) Uwielbiam jej kreatywność.

honeyy pisze...

Zgadzam się :]]
.honey.8.

patrycja pisze...

Blahm3 ? Beznadzieja.
Piotrka stylizacje kocham od dawna,szpan bf ,yo nic wielkiego.