Obserwatorzy

6.3.11

Jednak jestem beznadziejna.

Witajcie . Tu Roksetka. Oszukiwałam się przez taki długi okres. Myślałam że może jestem w czymś dobra , ale się głęboko pomyliłam . Nie mam ani talentu , ani jakiegokolwiek daru. Przez pewien okres nawet nazywałam się "stylistką" ,  haha. Nic nie potrafię . Myślałam , a właściwie łudziłam się , że tego blgoa ktoś czyta , że ktoś czyta moje artykuły . Ale widzę , że nawet słowami nie potrafię nikogo zachęcić. Nie nadaję się do tego. Nie udało mi się w Stardoll Top Model , ani w konkursie na uzależnionych . Nawet robiłam , stylizację do magazynu '' Pozerki '' , którego właścicielką jest Maarti5 , wspaniała dziewczyna , makijażystka i ona dostrzegła we mnie może jakiś potencjał , ale się na mnie zawiodła , gdyż moje stylizacje wyszły koszmarnie. Gratuluję jej również wygranej w STM . Nie wiem czy prowadzenie tego bloga ma sens , jestem nikim w porównaniu z takimi stylistkami jak , np. xXgreen0appleXx, hibiskusek czy inne wspaniałe zdolne dziewczyny . Pewnie każdego przeraziła ta ilość tekstu i tego nie przeczytała , ale trudno.  Od tych , którym udało się to przeczytać , oczekuję , mam nadzieję , że wyrażą swoją opinię w komentarzu ....

5 komentarzy:

daniellecraig17 pisze...

Nieprawda. Nie wiem, czemu dzisiejsza młodzież nie wierzy w siebie, swój talent, możliwości. Robisz to dla siebie,rozwijasz wyobraźnię, niepotrzebne jet czyjeś zdanie. Możesz robić po cichu to dla Twego serca, dla rozumu, by one osiągały więcej i pomogły Ci w dalszym życiu.

Sylwia pisze...

Nie zgadzam się z tym co napisałaś. Twoje stylizacje są świetne. Nie porównuj siebie z innymi. Rób to tylko dla siebie.

LealAngel

honia pisze...

Kochana... nie wiem nawet dlaczego tak piszesz. Przecież dobrze wiesz, że jesteś dobra. Wiesz ile mi pomogłaś? Nikt inny tak długo ze mną nie wytrzymał. Z tym blogiem też długo wytrzymałaś! I na prawdę nie myśl, że go ktoś nie czyta. Ja z moją siostrą zawsze tu wchodzimy. Czasem uda nam się wyrazić swoją opinię przez komentarz- ale nie zawsze. Jesteś wspaniałą stylistką- przecież wiesz, że każdą twoją stylizację uważam za cudowną, a czasem nawet ubieram się według twoich wskazówek.
Wnerwia mnie po prostu to, że (moim zdaniem) inne redaktorki Ci nie pomagają. Wydaje mi się, że piszesz cały czas sama...
Ten blog jest inny niż np. mój. Nie umiem tak o niego dbać- ale to po prostu to, że mój blog nie jest taki świetny jak twój! I kwestia 2- jestem złą dziwuchą- a Ty... uroczą dziewczyną :)

honia1222honia

. pisze...

o kurcze ty nie jesteś dobra? Oczywiście zę jesteś dobra a makijaże najładniejsze robisz bardzo mi się każdy twój makijaż podoba

xxemowaxx

Gockor pisze...

Chyba sobie żartujesz !
Ty nie dobra ? Sama swoją medoll dałam pod Twoją opiekę abyś wymyśliła dla mnie jakąś stylizację ! Wymyśliłaś Ją w 5 min. i była ona fantastyczna ! Ja nad nią bym siedziała jak zwykle godzinę ! Nie możesz tak mówić , że jesteś beznadziejna , bo nie jesteś . Dla większej ilości osób jesteś wzorem , zobacz ile wejśc jest na tego bloga ile obserwatorów i to wszystko dzięki tobie . Rób co uważasz za dobre , to twój gust , nie każdemu muszą się podobać Twoje stylizacje , bo każdy ma inny gust , za to mnie każda Twoja stylizacja się podoba , ponieważ mamy podobny gust . :)
Nie zatracaj się w swojej wartości , walcz o swoje . :)