Obserwatorzy

23.3.11

ZADANIA

Witajcie . Pamiętacie zadania , które kiedyś dałam redaktorom ? Właśnie popełniłam wtedy 2 ogromne błędy. Po pierwsze , sobie nie dałam zadania , po drugie były z odmiennych kategorii , więc teraz trochę to zmodyfikowałam i już od dziś będę co jakiś czas dawała zadania ale z tej samej kategorii.

Dzisiejsza kategoria to : GRAFICY

Oto przydział :

1. Roksetka - Bella.996
2. Maarti5 - magdomilowicz
3. xxemowaxx - JulitQa93
4. gockor - Esther001
5. honia1222honia - aanniittaaaa


Waszym i moim zadaniem jest opisanie tej osoby , wkeleje pare jego / jej prac i opis twórczości , dokładność nagłówków oraz ceny tych prac ; )

Czas - jak zwykle , jak najszybciej ; )

5 komentarzy:

poukladana pisze...

dobrze, że mnie tu nie ma xd

Roksana pisze...

Moja droga , jaki ty masz nick na Stardoll ? Nie mogłam Cię znaleźć !

poukladana pisze...

a po co ci mój nick do cholery?

Roksana pisze...

Bo podobają mi sie Twoje prace ; ) I czasem chaialam cos o Tobie napisac, a to tajemnica ?

poukladana pisze...

napisać o mnie? ta, jeszcze tego brakowało. ale jak chcesz to se zapisz": delicce