Obserwatorzy

11.3.11

HELP! Ratujmy tych, którym pomocy potrzeba.

Chcę teraz napisać o 5 letnim chłopczyku, który jest ofiarą katowania przez mamę. Artykuł przeczytałam na blogu Gosi (i_am_collector), ale postanowiłam, że temu biednemu Szymonkowi trzeba pomóc. Gdybym pisała abyście głosowali na mnie na CG była by to reklama- ale wiem, że gdybyście Wy byli katowani na pewno wiele osób starałoby się Wam pomóc- dlatego Wy także wykażcie się dobrem i sprawiedliwością... 
W takim też razie wejdźcie na stronę, którą podam zaraz i podpiszcie się z sercem osobie, której potrzeba pomocy- wołaj `HELP!`. 





EDIT od Roksetki :

Honia , bardzo się cieszę , że dodałaś taki temat na bloga . Czy tając o tej sprawie czy oglądając filmiki , łzy mi płynęły z oczu . Dla mnie to tragedia , jakie dzieciństwo ma ten chłopiec ......

Brak komentarzy: