Obserwatorzy

14.3.11

Wyniki konkursu

Wczoraj zakończył się konkurs na makijaż. Stworzyliście bardzo kolorowe, piękne, wspaniałe i cudne prace. Nie wiedziałam jednak, że w tych kilku makijażach znajdzie się osoba, która ma taki estetyczny styl. Z chęcią przyjęłabym tę osobę do bloga z metamorfozami (mój blog) i bardzo by mi było miło gdyby to właśnie ta Pani się zgodziła. Podekscytowana jestem... Osobą, która wygrywa 50 sd z pracą "Orła cień" jest... daniellecraig17 !
Brawa! Jej praca jest wręcz wspaniała... Takie osoby powinny wygrywać w każdym konkursie na makijaż! Czasem wydaje mi się, że nawet "G" nie umie wybrać osoby ze stylem... 
Praca daniellecraig17: 



+ wyróżnienia po 10sd: 

MissMazi7

pola140 

Gratulacje należą się wszystkim... Brawa :) 
Po nagrodę zgłoście się do jutra (wtorek) godziny 7.00 ! 
Inaczej nagroda przepada. 

PS: Tak jak powiedziałam przedtem gdyby Pani daniellecraig17 lub któraś z Was chciałaby prowadzić ze mną bloga o metamorfozach to czekam na Was w mojej KG, która jest cały czas otwarta..



4 komentarze:

Paula @beautically pisze...

Bardzo podobała mi się ta praca. Należy się. Gratulacje.

daniellecraig17 pisze...

Dziękuję! Nie spodziewałam się tylu komplementów, a nagrodę odebrać muszę w postaci prezentów :c
daniellecraig17

Gockor pisze...

Bardzo ładnie wykonała swoją pracę Daniellecraig17 . Zazdroszczę talentu i myszki . ; p

patrycja pisze...

Daniellecraig17 kocham Cię : o
Boski O.o

Reszta ? gówno.