Obserwatorzy

23.3.11

Zadanie-AaNnIiTtAaaa

Witajcie Kochani. Dzisiejsze zadanie, które postawiła Roksetka w pewnej części mnie zdenerwowało. 
Chciałabym mieć o magdomilowiczu, JulitQa93 lub Esther001 ale trafiła mi się AaNnIiTtAaaa. Trudno. 
Mam nadzieję, że po przez tę notką/zadanie to właśnie ona stanie się moją faworytką od nagłówków, jednak nie wiem czy mam w swoje nadzieję wierzyć.  

____________________

Anita jest znana nie tylko z nagłówków, ale z "inspiracji" ubrań. Jak dla mnie właśnie ona potrafi zrobić `coś`  z niczego.  Pierwsze co wpadło mi w oczy to jej włosy! Ładnee... Jea.  Następnie to ubranie. Wręcz cudowne. 
Ale najcudowniejsze w tym wszystkim są... nagłówki.  Tak więc. Jest dość popularną graficzką, chociaż nie najsławniejszą. Prace jej nie są dokładnie dopracowane, jednak bardzo ładnie prezentują się na blogach- i małe niedopracowania są nieudostępniane/zakryte. No cóż. Chyba jedynie raz z nią pisałam w księdze gości- jednak zaprzestałam. Może dlatego, że jej charakter jak dla mnie był wtedy nudny. Oczywiście pewnie się to zmieniło, bo wtedy miałam zaledwie 11 lat (?) Poznałam ją sposobem iż... zobaczyłam jej wspaniałą pracę i od razu chciałam u niej zamówić coś identycznego. (xd) No ale po czasie zrezygnowałam iż ceny wtedy u niej było 100 i w górę. ; D   Pokażę Wam także kilka jej prac i opiszę je. 

    
Jedna z prac, która mi się podoba. Jest dopracowana i świetna... Włosy układają się wspaniale. Bardzo lubię takie pół nagie nagłówki. Tutaj właśnie mi się spodobało, że nie jest aż tak zwykle naga i ubrana, ale coś w innym stylu. Nie widziałam właściwie podobnego nagłówka- bo przyznam, że ten jest oryginalny < 33 


Doll widniejąca na nagłówku jest dla mnie za bardzo szczupła, ale bardzo ładna. Zakochałam się tutaj w szczególności we włosach, sukience i tle. Także podziwiam czcionkę. Anita w tym nagłówku ode mnie ma mały minus za to, że ciało zlewa się tak, że niektóre części są zamaskowane/ wygląda to nie estetycznie. 


Trzeci i najlepszy nagłówek. Bo jak się to mówi= "Do trzech razy sztuka". Otóż ten nagłówek powalił mnie z nóg na ziemię i złamałam sobie kolano w ramieniu (Ha, Ha). Ten nagłówek jest lepszy niż każdy inny magodmilowicza,julitki, esther... Wszyscy graficy po prostu przy tym nagłówku mogą klęczeć i beczeć, że nie zrobili lepszego < 33 Nie wiem jak mam określić to wszystko. Włosy są wspaniałe tak samo jak ubranie i wszystko inne. Świetnie, Świetnie, Świetnie : 3 I love this banner !


Cóż jeszcze powiedzieć? Że Anita powaliła mnie na nogi i ją kocham < 333


The End
~ Shout & Wakey 
~ honia1222honia

3 komentarze:

AaNnIiTtAaaa pisze...

Haha, dzięki ;D. Jejku, jejku, współczuję Ci, że musiałaś zmuszać się do takich oszczerstw. W każdym razie na pewno nie powiedziałabym, że moje nagłówki są jakieś cudowne. Ale dziękuję za tyle ciepłych słów.
Pozdrowienia.

Anonimowy pisze...

O,dziękujemy za darmową reklamę naszego bloga :D Co ja gadam redaktorką tam już nie jestem.

Anonimowy pisze...

No to miałam szczęście ,bo po zmianach kupiłam ostatni nagłówek ;3

bysia15