Obserwatorzy

10.3.11

Metamorfoza - Kordulaa

Przepraszam za błędy i wyrażania , metamorfoza robiona na szybko , bo dawno nie dodałam żadnej notki , a robię zadanie domowe w między czasie . : )



PRZED :
O Bosh !!! Dziewczyno , masz 2 cienie : biały i czarny , czarną kredkę i pogrubiający tusz ! Elementy twarzy dobrane prawidłowo . Krzywy makijaż usta , nos idą w dół . Plus za fryzurę i elementy twarzy . 3 / 10














PO :
Powiem Ci szczerze , że tak strasznej metamorfozy chyba nie robiłam . Oczy lekko białym i plamkę czarnego oraz tusz . Zmień kolor brwi .















PRZED :
Jeszcze gorzeeej ! Masz 13 rzeczy w szafie z ubraniami !
Jest brzydko , oklepanie i okropnie . Potargana bluzka , legginsy jak od prostytutki ( przepraszam za wyrażanie , ale w tej stylizacji tak to wygląda ) do eleganckiej spódnicy i szpilek ? Plus za kapelusz , który tutaj w ogóle nie pasuje ! Przykro mi 0,5 / 10













PO :
Jestem zszokowana , że co kolwiek zrobiłam , sódnica zrobibiona z sukinki dwóch spódniczek i spodenek .

1 komentarz:

10marysia pisze...

Dziewczyno nie bądź taka zszokowana niektórzy nie mają tyle kasy że by wydawać na stardoll