Obserwatorzy

7.3.11

Gwiazda Stardoll... Kreatywność się liczy

Dostałam zadanie... "Gwiazdeczki Stardoll"... `Gwiazdeczki` troszkę mnie poruszały, więc postanowiłam troszkę odróżnić i napisać "Gwiazdy". Dlaczego nie chciałam pierwszej opcji? Ponieważ uważam, że dla niektórych "gwiazdeczki" to krytyka. Dlatego napiszę o popularnej osobie na stardoll, która z pewnością lubi kreatywność.
Tą osobą jest... dowiecie się po przerwie. Na własną odpowiedzialność odchodzicie od TV... eh. Od komputera.  Po przerwie... 

Kreatywną osobą jest... Agunia24 : )


Zapraszam do... lektury :)
____

Agunia ma swój własny styl... Wiele osób twierdzi, że ... Aga (?) źle się maluje, ma brzydką prezentację, brzydko się ubiera... i te de. Teraz tylko postawia nam się pytanie... czy Agunia24 jest taka zła? 
Oczywiście, że nie! Aga jest osobą wręcz przemiłą. Nie mam jej z czego krytykować i nie zamierzam. 
Gdy Roksetka podsunęła mi pod myśl straszną agasie007- zaraz pomyślałam: `Krytyka, Krytyka i Krytyka`.
Ale tutaj nie będzie krytyki, bo należy się szacunek dla tak cudnej osoby. 
Dla Agnieszki zapewne liczy się kreatywność. Sama tworzy swój apartament, który jest bardzo śliczny. 
Gości u niej nowoczesność i oryginalność. 

Tak jak już napisałam u niej największym plusem jest apartament. Rządzi u niej minimalizm bez jakiegoś kiczu. Zobaczmy teraz wybrane przeze mnie pokoje Agnieszki... 


Pokój jest uzupełniony zielonością. Bardzo starannie dobrane inne kolory oraz wszystko na swoim miejscu. 



Ładnie dobrane kolory. Styl nowoczesny...  Bardzo ładnie :)


Różowy, czerwony oraz gdzieś w oddali zielony. Nie za wiele kiczu- wręcz przepięknie :)


Biały i czarny - czyli `Black&White` ! Pięknie i cudownie :)


Myślę, że to Aga nadaję się na `Miss Stardoll Word` i mam nadzieję, że następnym razem to ona wygra :) 

Szczere brawa dla naszej "laureatki" !

____

Mam nadzieję, że moja `lektura` ma coś w sobie i że z chęcią ją przeczytacie. Chociaż na pewno inne redaktorki napisały lepiej- myślę, że ten post napisany przeze mnie jest nauką o świecie gwiazd, których nie zawsze trzeba krytykować. Gdybym miała opisać lucas.poland - na pewno w tym artykule pojawiłoby się wiele przekleństw i niemiłych wyrażeń - jednak gdy opisywałam Agę poczułam się bardzo silnie i uświadomiłam, że nawet "gwiazdeczki" stardoll są jednymi z nas. Tzn. Tylko niektóre... 

___ 


Shout&Wakey 

Brak komentarzy: