Obserwatorzy

4.3.11

Metamorfoza Vann__

 Przed: Bardzo prosto i... nudno. Nie podoba mi się ta sukienka oraz torebka. Podobają mi się buty oraz zakolanówki. Do rajstop nic nie mam. Całość prezentuje się dość dziwnie i nijako. Cóż, Twoje poprzednie stylizacje były lepsze.

3/10
Po: Ciężko pracowało mi się z Twoją szafą. Było tam dużo kolorowych, brzydkich rzeczy. Stworzyłam coś w stylu vintage. Zrobiłam sukienkę 7/8 z 5 pięciu czarnych sukienek bluzki z długim rękawem, również w tym kolorze. Do tego dodałam czarne rajstopy i czółenka. Tyle

















Przed: Hmm. Twarz wygląda ciekawie, ale mam sporo zastrzeżeń. Po pierwsze - połączenie małych oczu i ogromnych ust wygląda dziwnie. Po drugie - fryzura, nos,  makijaż brwi na minus.
 Reszta na plus.
A co do mejapu  - bardzo prosty, użyłaś za dużo błyszczyku, bardzo krzywo pomalowałaś policzki.

3/10
Po: Masz mało kosmetyków, więc nie stworzyłam nic zaskakującego. Oczy są pomalowane  9 kolejno, od prawej) kredką indygo, niebieskim cieniem, szarym cieniem oraz białym cieniem. Do tego użyłąm kredki oraz mascary.
Usta neutralne. Fryzura rozkopana, nie zmieniałam koloru włosów, bo ten jest świetny.

Brak komentarzy: