Obserwatorzy

28.2.11

Metamorfoza - Rosalie13579

Przepraszam za nie równe obrazki , ale nie miałam czasu poprawić ;p


PRZED :
Okropna , nienawidzę tych oczu i tych brwi . pfee . XD
Usta znośnie . Ale mówmy o makijażu a nie o moich upodobaniach . Makijaż tandetny , ponieważ jest oklepany i nie za ciekawy , za dużo błyszczyka .














PO :
Metamorfozę zrobiłam z czarnego , brązowego i białego . Może jeszcze coś ale nie pamiętam dokładnie , wczoraj Ją robiłam . ; |
Fryzura jest taka , ale nie była po mojej myśli . ;p












PRZED :
Ładnie , pod kątem kolorystycznym jest wspaniale . Ale czegoś mi brakuje w tym stroju , tylko jeszcze nie wiem czego ;p Może jakichś rajstop , torebki .
















PO :
Strój wykonałam z trzech spódnic , sukienki , 2 par rajstop , kurtki i szalu .
Lekka torebka w rękę .

Brak komentarzy: