Obserwatorzy

13.2.11

Metamorfozy pati049


Cóż mogę rzec. Ohydnie! Kurta i te spodnie są w okropnym odcieniu fioletu. Przedłużyłaś, niepotrzebnie, bluzkę i powstało sukienka założona na spodnie. Do tego ten pasek. Nie pasuje, skraca Twoją sylwetkę niemiłosiernie. Buty już w ogóle nie pasują. Lepsze byłyby już trampki. Nic, kompletnie nic, mi się nie podoba.

Przykro mi: 0/10











Po:Ciężki pracowało mi się z Twoją szafą. Może i jest tam dużo stron, ale nie liczy się ilosć. Ważna jest jakość, czego u Ciebie brak. co do stroju - jest w wersji rockowej, lecz bez przesady. Założyłam podziurawione rajstopy oraz tank shirt z srebrną aplikacją. Do tego kurtka z Disneya. Niestety, nie umiałam znaleść nutów, więc wyszła, tak jak wyszło.











 Masz bardzo popularne rysy twarzy. Plus więc należy ci się za karnacje i za kolor włosów, reszta - minus. ZA wysoko umieściłaś brwi, za nisko usta.
Makijaż jest bardzo prosty, jednak baaardzo niestarannie wykonany. Mogłaś chociaż pomalować równo oczy, bo przecież użyłaś tylko kredki.



2/10










Obniżyłam brwi, a usta 'podniosłam' wyżej. Oczy zostały pomalowane czarną kredką i białym cieniem. Nie ma tu fajerwerków, ma masz mało kosmetyków. Kolor włosów - rudy, fryzura - zaczesane włosy.



Brak komentarzy: