Obserwatorzy

6.2.11

Metamorfoza - daniellecraig17

 Witajcie .

Przed:

Droga Danielle , twoja twarz jest tak charakterystyczna , że nie będę się czepiać do elementów twarzy. Co do makijażu masz bardzo ubogą szafę kosmetyczną - dlatego makijaż też masz często podobny. Fryzura mi się średnio podoba  i te brwi  , mimo wszystko psują efekt ; )

6/10

 Po:

Mój makijaż bardzo przypomina Twój , gdyż biały cień nie pasował mi do koncepcji. Fryzura jest jedną z bardziej oryginalnych i pasuje do Twojej Doll.





Przed:
Jak zobaczyłam ten strój miałam mieszane uczucia . Długo się zastanawiałam jakby go tu opisać . Powiem , że pomimo wątpliwości - podoba mi się  . Najbardziej zastanawia mnie ta "czapka". Lubię te spodnie. Fajny pomysł z koktajlem . Kreatywne buty .


8/10









Po:

Masz bardzo fajne ubrania i ciekawą szafę . Dobrze mi się z nią pracowało. Zakochałam się w tym cardiganie z guzikami. Zmontowałam dla ciebie zimową kreację w nieco odmiennym stylu. Pobawiłam się butami. Mimo różnych spostrzeżeń , wierzcie mi do tego stroju użyłam wielu ubrań ; )


Mam nadzieję , że się podoba ; )

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ojaaa, nie sądziłam ze tak dobrze wypadnę, bardzo podoba mi się Twoje wykonanie stroju, jak i twarzy :)
daniellecraig17 - nie chce mi się logować :p