Obserwatorzy

6.2.11

Metamorfoza - gosia-gola

 Przed:

Jak to zobaczyłam to pomyślałam : Zdziwiona wiewiórka". Minusy : Wysokość brwi , włosy , ich kolor , piegi, krzywy makijaż . Ta fryzura pogrubia cię ! Plusy : Karnacja , nos , usta.


4/10
 Po:


Totalna zmiana . Wyglądasz znakomicie . Złożony makijaż , podkreślone policzki , przesunięte brwi . Zmieniłam ci fryzurę na bardziej elegancką i pomalowałam ją farbą ,fakt. jest ona za wysoko , z pośpiechu.
 Przed:

Widzę cię w tym przebraniu już chyba od 3 tygodni ; ) Ładnie , ale pusto i banalnie. Wszystko niby w jednym stylu ale jest baardzo pusto.

5/10
Po:

Robiąc twoją metamorfozę w głowie miałam "Burlesk'e " . Cher , Aguilerra - tamte klimaty . I tak też wyszło . Bardzo oryginalnie , inaczej. Czarno-czerwono. Mam nadzieję , że Ci się podoba.

Brak komentarzy: