Obserwatorzy

24.2.11

Jak oszukać stardoll .

Kochani !
Już od dawna miałam Wam pokazać , jak można oszukać stardoll , niestety miałam lekkie obawy i troszkę się bałam . ; p Ale jednak się odważyłam i powiem Wam jak można oszukać stardoll . Może nie nazwałabym tego oszustwem , chociaż pewnie niektórzy będą mieli inne zdanie . . .
Dzisiaj pokażę Wam jak zarobić więcej stardollarów niż 5 sd dziennie . ; )
Pewnie zapytacie jak ? Otóż to bardzo proste i większość tak robi . Jeżeli mamy dwa konta lub opiekujemy się kontem kuzynki , to , to jest znak , że możemy mieć już o 4 sd więcej , jeżeli konto posiada 500 sp i potwierdzony email . Co trzeba zrobić ? Zarabiamy na naszym drugim koncie ( lub koncie kuzynki , koleżanki ) codzienne 5 sd . Następnie wchodzimy na nasze pierwsze konto i wystawiamy w bazarku niepotrzebną nam rzecz w starbazarze . Z drugiego konta kupujemy tą rzecz i mamy 9 sd na dzień . ; )
Mam nadzieję że pomogłam , nie jestem dobra w tłumaczeniu , ale myślę , że troszeczkę pomogłam . ; )

Pozdrawiam . < 3

3 komentarze:

Mityoo ☂ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gockor pisze...

Przecież , chyab można sprzedawać na koncie nie ss , Ja szczerze mówiąc to nie wiem , bo nie próbowałam ;p

stardoll-MisBlanka777 pisze...

hehehe a już to od dawna robię i to właśnie jest świetne . ;D heh ;>