Obserwatorzy

7.2.11

Casting na redaktora .

Tak jak powiedziałam , tak zrobiłam . Organizuję casting na redaktora bloga !

Zasady :

- nienaganna pisownia
- AKTYWNE i systematyczne pisanie na blogu
- kreatywność i oryginalność
- musi mieć pojęcie o Stardoll , modzie , trendach oraz dar stylistyczny
-  musi być obserwatorem bloga

Jego zadania :

- robienie metamorfoz
- notki o makijażach lub ubraniach
- inne ciekawe tematy na temat Stardoll i jego użytkowników 


ZGŁOSZENIA W MOJEJ   KG.

Wyniki nastąpią , gdy będę miała z czego wybierać .
W zgłoszeniu napiszcie w czym jesteście dobrzy i co potraficie robić .

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam. Jestem 14-letnią dziewczyną z Ostrowa Wlkp. Mam bujną wyobraźnię, kocham modę, muzykę, Christiana Beadlesa ; D. Jestem jedynaczką, mam psa i kotkę. Lubię robić metamorfozy. Jest jeden problem. Metamorfozy mogłabym robić tylko od piątku do niedzieli-powód-szkoła. Ale nadrabiałam bym w te weekendy prace z tygodnia ;D
Nie wiem czy jestem jakimś kanonem piękna, ale nikt mi nie zarzucił nigdy nic że jakoś nieciekawie wyglądam. W weekendy praktycznie cały czas siedzę na Stardoll, znam nowości, i chętnie będę się nimi dzielić. :)


Marta9820