Obserwatorzy

12.2.11

Temat - LE.

Witajcie . Od czasu do czasu będę dodawała TEMAT taki do rozmyślenia dotyczący Stardoll. Dziś zajmiemy się LE. Co wy sądzicie o tej marce ? Moim zdaniem z każdą kolekcją ubrania są coraz droższe i brzydsze. Pierwsza kolekcja - to było coś ! Teraz te ubrania już nie zachwycają jak kiedyś . Dlaczego ? Nie mam pojęcia , ale żeby kupić taki ciuch w Starbazarze trzeba mieć naprawdę dużo Stardollar'ów. Część ludzi kupuje je tylko po to , aby potem drożej sprzedać , część tylko dla lansu , jeszcze inni kolekcjonują cenne ubrania a jeszcze inni tylko po to bo inni też mają. Dla mnie to dziwne. Jestem pewnie jedyną osobą na Stardoll z takim wynikiem SP, która nie ma ANI JEDNEGO LE. I wcale się tym nie wstydze. Po prostu wolę kupić parę innych ładnych ubrań , dodatków i kosmetyków niż jeden Le. Nie wiem czy ktoś się ze mną zgadza , ale ja mam takie zdanie na ten temat. Możecie wyrażać swoje opinie w komentarzach.

3 komentarze:

Allesandra92 pisze...

Zgadzam się, że LE jest coraz gorsze. Widać to z kolekcji na kolekcję. 1 była rzeczywiście b. ładna, ale potem też nie było źle.
Według mnie LE zaczęło podupadać gdzieś w 6 kolekcji. Jedna 2 najnowsze, czyli 8 i 9 były na prawdę kiepskie.... Ubrania były nie za ciekawe i oczywiście drogie. Za szybko nie schodziły....

Za mojej kadencji na Stardoll widziałam 4 kolekcje LE. I z tego wszystkiego mam tylko jedną rzecz - futrzany kołnierz. Kupiłam, bo był bardzo ładny i stosunkowo tani jak na LE. Kosztował jakieś 25 SD.

Mnie ogólnie ono jakoś nie pociąga, chociaż niektóre ubrania są piękne i na pewno warte swojej ceny. Nie mogę zapomnieć pięknych kurtek z 7 kolekcji :)

Jeżeli miała bym kupować to tylko dodatki tej marki, bo z reguły są bardzo fajne i tanie.

Z resztą LE to drogi interes, to ile ludzie ładują w to pieniędzy czasami mnie przeraża. Ale jak kto lubi :)Jeżeli lubię je kolekcjonować, podobają im się to ok. Gorzej, jeżeli to tylko dla lansu i statusu......

Fajny pomysł na temat :)

Lalkowa pisze...

Ja jestem na stardoll już bardzo długo.. i pamiętam jak wchodziły wszystkie kolekcje.. od pierwszej.. Na pierwszej był kolekcji był szał.. bo ubrania kupili głównie ludzie któzi byli projektantami.. bo tylko oni wtedy mieli dużo stardollarów, ze sprzedaży. bo większość ludzi miała tylko kasę z doładowań i kilka sd z starbazaru..
Z każdą następną kolekcją LE było już tylko coraz mniej szału, gdyż im później, tym więcej osób przybywało na sd i stan kont średnio wzrastał i większa ilość osób miała więcej forsy...
Co do LE.. ja mam koło 10 ubrań.. Nie kupuję ich raczej dla forsy.. tylko kupuję te ciuchy które mi się podobają..
Pozatym nie widzę, nic złego w tym, że są lamusy, które wykupują całą kolekcję, by szpanować.. Jak chcą i mają kasę to niech kupują całe kolekcje.. To ich problem, że tracą kasę na rzeczy które mogliby kupić w realu...

ehh..

Olgenka

miss140xd pisze...

Również nie mam ani jednego LE. Zresztą po co, jak z dnia na dzień jest coraz gorsze.