Obserwatorzy

23.2.11

Metamorfoza - Kotka432

Hej Kochani !
Gdy robiłam Twoją metamorfozę , głowa Twojej medoll ruszała się nie wiem czy to błąd Adminów czy tak ma być , ale dziwnie to wygląda ; p


PRZED :
Nie cierpię tych oczu , na sam widok mam ich dość . . . ; /
Na początek ściągnęłabym tą kokardkę . Co do makijażu to wygląda ładnie , ale lewe oko jest troooszeczkę inne , ale myślę , że to efekt myszki . Za dużo błyszczyka .

6 /10













PO :
Makijaż pod kolor ubrania . Największy problem miałam z włosami , ale niech już te zostaną ; p Makijaż wykonałam z fioletowego , bialego i czarnego cienia . Odrobinka błyszczyka .














PRZED :
Za dużo chustek . Od dolu do pasa , nie mam dużych zaprzeczeń , ale mieszanie dwóch odmian Jeansów to już przesada . ; /
4,5 / 10















PO :
Twoja medoll przypomina mi teraz galeriankę . xd Strój i bluzkę połączyłam w jedną , pod to lekką spódnicę , rajstopy i kozaki . ; p

1 komentarz:

Mityoo ☂ pisze...

Fajna dzięki :)