Obserwatorzy

24.2.11

Metamorfoza - lusia_ashley


PRZED :
Ojjj , dziewczyno . . . . Nienawidzę tych oczu oraz brwi , nos i usta znośnie . Połączenie tych części twarzy pokazuje nam , że Twoja medoll wygląda jakby Ją koń kopnął ( bez urazy ) . Ten makijaż jest bezsensu . Brzydko pomalowane policzka . Brwi , oczy , nos , usta idą w dół .3 / 10












PO :
Troszkę się namęczyłam nad tym makijaż , a najbardziej nad lewym policzkiem . xdd Makijaż wykonałam z pomocą czarnego , żółtego i odrobiny biełego cienia do tego brązowa i różowa kredka do oczu . Czarnym eyelinerem zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka . Policzki zaznaczyłam brązowym pudrem . W kącikach ust jest błyszczyk . ; )












PRZED :
Ojj . .. Przeczytałam w prezentacji , że inspiracje wzięłaś od Taylor Momsen , ale twój strój nie wygląda pięknie , wygląda gorzej niż ładnie . Pierwszym z nich jest peełno niepotrzebnych naszyjników , niepasujące rajtki , oraz torebka wyciągnięta z niczego . Plus za bardzo, ładne buty . : ) 4,5 / 10
















PO :
Tak wiem co powiecie , ale starałam zrobić coś eleganckiego , później ciekawego , a następnie " wbić się " w twój styl , niestety nie potrafiłam nic zrobić z samymi LE i Hot Buys . ; p Wyszło jak wyszło , nie mój styl , ale mam nadzieję , że spodoba Ci się to ; p

1 komentarz:

lusia_ashley pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.