Obserwatorzy

26.2.11

Metamorfoza dada0005

Przed: Za prosto, wieje nudą. Bardzo nie lubię tej torebki, jak również sukienki. do butów nic nie mam, jednak nie są zachwycające. Do tego ta peruka. Nic więcej nie mam do powiedzenia jak tylko:


1/10











Po: Masz ponad 2000 sp, a tylko 2 (!) strony szafy. O jakości ubrań nawet nie wspomnę. Zwiedziłam Twój apartament w poszukiwaniu Show Room'sów, ale takowych nie znalazłam, Co do stroju - zdecydowanie porażka. Nie miałam pola do popisu, więc wyszła tak, jak wyszło. Shorty z wysokim stanem połączyłam z czarnym topem i kurtą z Disneya, do tego zupełnie niepasujące buty.













 Przed: Kiedy to zobaczyłam, to pomyślałam : o Matko!

Twoja twarz jest ohydna! Jedynie włosy, ich kolor, karnację i kolor oczu mogę zaliczyć 'na plus' reszta wielki minus. Makijaż jest minimalistyczny i choć owe mejkapy lubię, ten jest okropny. Dlaczego? Przez tą szminkę, która jest bardzo jasna, a nałożona została na ciemne usta.

2/10


Po: Również postawiłam na minimalizm. Twoja kosmetyczka nie grzeszy ilością, więc cóż innego mogłam zrobić. Oczy pomalowałam eyelinerem, ta aby powstał efekt 'kociego oka'. Dodałam jedynie wydłużającą mascarę, a usta maznęłam czerwoną szminką. Fryzura jest bardzo prosta, jej kolor ciemny.

2 komentarze:

Pinkie Hello Blog pisze...

Po prostu żałuje że się zgłosiłam .Weź pod uwagę że mam też ubrania na manekinach ,a samych darmówek wstawiać nie będę ;(

Bella pisze...

nie podoba mi się ta metka, po prostu