Obserwatorzy

17.5.11

zadanie - gockor

Hej Kochani !
Moim zadaniem było opisać bardzo kreatywną osobę : Infiorę .
Infiore nie raz szokowała swoimi strojami oraz makijażami .
Dołączyła do nas : 2009-08-03 . Nie jest to długo , ale uzbierała już sporą sumkę starpointów : 3377 . Infiore możemy znać z blogów takich jak :
maalinowemetamorfozy.blogspot.com , gdzie była jedną z redaktorek jak również bloga , którego nadal prowadzi razem z Kaccunią elcambio.blog.onet.pl .
Nie znam infiore , nigdy z nią nie rozmawiałam , a jeśli już to podlizałam się , że jest super . XD
Przedstawię Wam niektóre stylizacje ( wycięłam prawie pół albumu ) .


Kocham to , a najbardziej medoll z wąsami zrobionymi z rzęs . Jestem pod wielkim wrażeniem .
















O stroju numer jeden wypowiadało się bardzo wiele osób . Jak można zrobić takie cudo , z ubrań i mebli ( ? ) WIELKIE BRAWA .
Drugi bardzo mi się podoba , jest ostro , groźnie i z pazurem . Najbradziej kocham ten dymek . ;p
3 strój kocham za taką niewinność . Strój zachowany w jasnych kolorach .

3 komentarze:

vanilamuffin pisze...

Ona ma super styl wzoruję sie na niej

Imagination. pisze...

Kocham ją * . *

Kamila pisze...

świetne stylizacje.