Obserwatorzy

15.5.11

Glenera.



W tym zadaniu przypadła mi Julia,czyli Glenera i bardzo się cieszę,że miałam okazję ją poznać :> Tworzy ona wspaniałe makijaże i stylizacje,na prawdę zasługuje na opinię ikony :)

No więc,konto powstało 11-09-2008r. czyli dobry kawał czasu .
Obecnie posiada 4507sp.
Julię można znaleźć na blogu Glenerowe Metamorfozy gdzie nie tylko robi metamorfozy,ale różne poradniki i tym podobne.

Stylizacje
Moim zadaniem jest ocenić jej stylizacje.Według mnie są świetne.Nie mam właściwie co pisywać,więc powiem krótko : Wszystko doskonale dobiera,dla mnie wszystkie ukazane powyżej dostają 10/10.

Chociaż nie znam Julii długo,bo aż 5 godzin,myślę,że mogę śmiało powiedzieć,że jest miłą osobą i bardzo szybko ją polubiłam,uważam,że jest na prawdę warta poznania :>

Jako dodatek,poprosiłam Glenerę o odpowiedź na kilka pytań :>

-No więc może na samym początku takie typowe jakże bardzo ciekawe pytanie , jak znalazłaś się na stardoll i jakim cudem wytrzymałaś aż do dzisiaj ?
Znalazłam się tu dzięki mojej kuzynce. Prowadziła ona bloga i wstawiła tam kilka kodów HTML właśnie z ubierankami stardoll. Spodobało mi się, więc poprosiłam ją o adres. Po kilku latach wspomniałam sobie tą stronę, no i oczywiście google w ruch. Założyłam konto no i tyle w zasadzie. Miewałam kilka przerw w użytkowaniu na tej witrynie, szczególnie gdy rozpoczynał się nowy rok szkolny. Wtedy obiecywałam sobie, że z tym skończę i skupię się na szkole. Jednak gdy zbliżały się już wakacje, zawsze wracałam. Jeżeli dam radę jeszcze miesiąc, to zaliczę cały rok szkolny (ahaha).
-
A co mogłabyś powiedzieć na temat swojego stylu,stylizacji,makijaży?Inspirujesz się czymś/kimś,czy po prostu tworzysz sama?
W większości przypadków, wszystko zaczyna się od stroju. Wybieram pixelowe ubranko, lub jakieś połączenie i pcham wszystko na glenerę, aż zacznie to jakoś wyglądać. Potem jakiś pasujący kolorystycznie makijaż i zapisuję. Czasami jest to bardzo trudne, gdyż (nie ukrywajmy) moja szafa nie jest obszerna, a większość lepszych połączeń już pokazałam. Nie lubię się powtarzać i staram się tego nie robić.

To może coś mniej związanego ze stylem,spotkało Cię kiedyś coś takiego,że ktoś przyjaźnił się z Tobą tylko dlatego,że jesteś znana?
Raczej nie, bo wątpię abym była znana. Są jakieś przelotne znajomości, które kończą się po 15 wpisach w GB, ale nie są one raczej związane z moja popularnością, której brak.

Mogłabyś powiedzieć coś o sobie? :>
Normalna dziewczyna.
Lubię Housa, słodycze, filmy, modę (nie znam się na niej, jea!), muzykę (bez gatunków, ahaha) no i tyle :c

A na koniec,może jakieś porady,dla ludzi którzy szukają swojego stylu,lub coś podobnego ?;>
Przede wszystkim nikogo nie kopiujcie! Szukajcie inspiracji poczynając od gazet, idąc przez tzw. "blogi szafiarskie" czy też lookbooka a kończąc na wybiegach mody. Spróbujcie przenieść to na swoją dollkę. Eksperymentujcie z kolorami i fasonami. Bądźcie otwarci na krytykę, no i oczywiście na pochwały.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Glencia mądra głowa. Pociąga mnie jej zwykłość wśród tylu sławnych "znajomości". Interesuje mnie jej prostota bycia sobą. Wabi mnie jej urok i wdzięk. Ona, pomimo samokrytyki, dalej lgnie w nieznane wody i wynajduje krople kreatywności, pomysłów, a dla nas - inspiracji.

ajaj, wyszło na to, że jestem zauroczona jej osobą, ale cóż

Anonimowy pisze...

...talenty trzeba podziwiać i... szlifować