Obserwatorzy

14.5.11

Kicz czy Hit po konkursie?

Jak już wiem mamy już pierwszą Extra Model's jest nią dziewczyna o nicku: niecierpliwa.
Już jest po konkursie, ale czy nadal dziewczyny które były w finale ubierają się dobrze (doskonale itp.) czy może ubierały się tylko tak podczas konkursu by zdobyć nagrodę i tytuł?
Właśnie teraz zobaczycie ostanie stylizacje finałowej piątki z Extra Model's i zobaczymy czy jakaś zrobiła tylko po to co wymieniłem powyżej.

Hillgilly
To własnie jedna z finalistek, strój mi się nie podoba jak za równie makijaż jest krzywy po jednej stronie krótszy, po drugiej stronie dłuższy, nie wiem czy tak miało być, ale w ogóle mi się nie podoba, w stylizacje jedynie co mi się podoba to połączenie butów z skarpetkami i tych legginsów, reszta kicha.

PODSUMOWANIE:
Stylizacja była albo robiona na szybcika i nie użytkowniczka nie miała weny albo 
ktoś jej robił nie chciała by było tej osobie smutno i zostawiła lub 
nie umie nic robić i tylko w konkursie się starała.
Mi się wydaje że, podsumowanie pierwsze (na szybcika lub brak weny) pasuje.

supcio97

Raczej lepsza niż poprzednia, kolory mi się nie podobają ale tu już moja opinia.
W tej stylizacji zmieniłbym buty lub skarpetki (skarpetki nie pasują kolorystycznie do reszty stroju).
Ble twarz, z to chyba przez te brwi, usta i nos, lecz makijaż jest super delikatny, pod stylizacje robiony, bardzo ładnie zrobiony.

PODSUMOWANIE:
Stylizacja oraz makijaż dosyć przyzwoicie chociaż były drobne błędy, jak np. skarpetki (mogły być innego koloru) lub inne buty.

niecierpliwa
Tak, użytkowniczka, zwyciężczyni tego konkursu jak na razie nie zmieniła jeszcze swojej stylizacji. Może uważała, że jest aż tak doskonała, że sobie ją zostawi?
Według mnie śliczna sukienka ślubna, skromna jak zarazem kreatywna, wpadła mi ta sukienka w oko.
Makijaż bardzo, bardzo skromniutki bo tylko pomalowałem biały kolorem i kremową (łososiowa) kredką koło oka oraz policzki.

PODSUMOWANIE:
Wszystko dopięte na ostatni guzik.

XxxX-chan
Kolejna finalistka, która się nie przebrała może tak samo uważała jak napisałem powyżej?
Dla mnie ta stylizacja jest za skromna, za bardzo skromna, chociaż ładnie zrobiła kwiatka we włosach (zrobiony z kwiaty z doniczki, storczyka) oraz włosy.
Makijaż również skromny chociaż tu jak się przyjrzymy małe nie dokładność jest ale ogólnie całkiem całkiem.

PODSUMOWANIE:
Za skromna stylizacja, makijaż ok.

roksetka
Stylizacja bardzo ładna, elegancka, doskonała, dopracowana.
Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne oraz kształt tej stylizacji (dobry wybór ubrań)
Makijaż natomiast przypomina mi gotyk, nie jest za dużo użytych w nich kolorów lecz jest taki wyrazisty.

PODSUMOWANIE:
Zasłużyłaś na finał.


Chcecie więcej notek o takiej tematyce?
I taki pytanie ten artykuł Hit czy Kicz?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

lizu,lizu.

niecierpliwa pisze...

roksetka wygląda cudnie (;