Obserwatorzy

15.5.11

xXgreen0appleXx

Konto xXgreen0appleXx założyła 13 letnia dziewczyna (obecnie 15 lat), dnia 6 maja 2009 roku.
Jak na razie ma 4553sp i dawno ją nie widzieliśmy na Stardoll bo, aż 2 tygodnie.
Te konto ma bardzo dużo ładnych, oryginalnych i przydatnych ubrań oraz kosmetyków.

Nasza xXgreen0appleXx prowadzi/prowadziła blogi:



Blog prowadzi ona razem z KeShas_boy.
Na blogu były wykonywane metamorfozy do 15 marca 2011r. od kąd już się nie pojawiały posty (notki) i nadal się nie pojawiają.

Blog prowadziła ona razem z botakchce, LadyGaga_144, infiore
Blog niestety został zamknięty.

Stylizacje:
Stylizacja mało mi się podoba, lecz makijaż jest oryginalny.

Zakochałem się w tym makijażu, jest przecudny, brak słów (w dobrym znaczeniu).

To akurat jedna z lepszych jej stylizacji.

W drugiej stylizacji podobają mi się spodnie oraz jacket.



MOJA OPINIA NA TEMAT KONTA ORAZ WŁAŚCICIELKI:

Właścicielka (Weronika) pod względem charakteru nie wiem jaka jest, lecz widać że umie dobrze dobierać ubrania, osiągać sukcesy, jest kreatywna jak zarazem oryginalna.
Jej konto jest w dobrym stanie jak już pisałem ma bardzo dużo ubrań oraz kosmetyków, co jest co raz bardziej pożądane.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

HAHHAHAHAHAHA,oryginalna i kreatywna ,i co jeszcze? mwhaha